Vispārīgie noteikumi
1.
Vispārīgie noteikumi
1.1. Šie pirkšanas noteikumi kopā ar dokumentiem,
kas norādīti šajos noteikumos, ir paredzēti informācijas sniegšanai par SIA
“Kompozitmateriali” (“Pārdevējs”), kā arī interneta veikalā pārdodamo preču
pirkšanas-pārdošanas noteikumu (“Noteikumi”) izklāstīšanai personām, kas
norādītas Noteikumu 5.1.punktā (“Pircējs”), un kuras iegādājas preces
(“Preces”) interneta veikalā adresē composite24.lv.
1.2. Šie Noteikumi tiek piemēroti, slēdzot jebkādus
līgumus starp Pārdevēju un Pircēju par Preču pārdošanu (“Līgums”). Pirms
jebkādas Preču pasūtīšanas interneta veikalā lūdzam rūpīgi izlasīt šos
Noteikumus un pārliecināties, ka tos pareizi sapratāt. Lūdzam pievērst
uzmanību, ka pirms pasūtījuma pabeigšanas, Pircējam ir pienākums piekrist šiem
Noteikumiem un Privātuma politikai, bet atsakoties to darīt, pasūtījuma
pabeigšana un Preces pasūtīšana nav iespējama.
1.3. Pircējs tiek aicināts izdrukāt šos Noteikumus
nākotnes vajadzībām.
1.4. Informējam arī par to, ka šie Noteikumi var
tikt grozīti Noteikumu 6. daļā noteiktajā kārtībā. Katru reizi, pasūtot Preces,
iesakām pārskatīt Noteikumus tam, lai Pircējs būtu pārliecinājies, ka pilnībā
saprot, ar kādiem nosacījumiem konkrētajā gadījumā tiks veikts pasūtījums.
Pēdējo reizi šie Noteikumi tika atjaunoti 2021. gada 25.janvārī.
1.5. Šie Noteikumi un jebkādi Līgumi starp
Pārdevēju un Pircēju tiek sastādīti un slēgti tikai valsts valodā.
2. Informācija par Pārdevēju
2.1. Šie Noteikumi tiek piemēroti, iegādājoties
Preces adresē composite24.lv (“interneta veikals”). Pārdevējs ir SIA
“Kompozitmateriali” – Latvijas sabiedrība, kas ir pienācīgi reģistrēta un
strādājoša Latvijas Republikā, juridiskās personas kods 40103673474, juridiskā
adrese Bākas iela 19 - 30, Rīga, Latvija. Pārdevēja PVN maksātāja kods ir
LV40103673474.
2.2. Vairāk informācijas par Pārdevēju sniegts
sadaļā “Par mums“
2.3. Pārdevēja kontaktinformācija sniegta sadaļā “Kontakti“.
3. Preces
3.1. Interneta veikalā sniegtajiem Preču attēliem
ir ilustratīvs raksturs. Neskatoties uz to, ka Pārdevējs dara visu iespējamo,
lai Preču krāsas tiktu atspoguļotas pēc iespējas precīzāk, Pārdevējs nevar
garantēt, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos Preču krāsas. Pircējs
saprot, ka Preces var nebūtiski atšķirties no to attēliem.
3.2. Preču iepakojums var atšķirties no tā, kas ir
parādīts interneta veikalā sniegtajos attēlos.
3.3. Ja vien nav norādīts citādi, visas Preces, kas
ir piedāvātas interneta veikalā, ir pieejamas. Gadījumā, ja pasūtīto Preci
pārdot nav iespējams Noteikumu 5.10. un 9.5.punktos norādīto apstākļu dēļ,
Pircējs nekavējoties tiek informēts par to e-pasta veidā vai ar citu saziņas
līdzekļu (pa telefonu vai ar SMS) palīdzību un šādas Preces pasūtījums tiek
atcelts.
3.4. Pārdevējam ir tiesības noteikt minimālo un /
vai maksimālo pasūtījuma daudzumu konkrētai precei vienā pasūtījumā.
4. Personas datu apstrāde
4.1. Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus
saskaņā ar Privātuma politiku. Ņemot vērā to, ka Privātuma politikā ir norādīti
svarīgi Noteikumu nosacījumi, iesakām Pircējam rūpīgi izlasīt tos un
pārliecināties, ka visi Privātuma politikas noteikumi tam ir saprotami un
pieņemami.
5. Pirkšanas-pārdošanas līguma noslēgšana
5.1. Šajā interneta veikalā iegādāties Preces
drīkst Pircēji:
a) fiziskās personas, kuras sasniegušas 16
(sešpadsmit) gadu vecumu;
b) juridiskās personas.
5.2. Pircējs, piekrītot šiem Noteikumiem,
apstiprina, ka tam ir tiesības pirkt Preces šajā interneta veikalā.
5.3. Pasūtāmo Preču summai jābūt ne mazākai
par minimālo Preču groza summu.
5.4. Pārdevēja noteiktā Preču pasūtīšanas
kārtība nodrošina Pircējam iespēju pārbaudīt un izlabot kļūdas pirms galīgā
pasūtījuma iesniegšanas. Ieteicams, lai Pircējs rūpīgi izlasa un pārbauda
iesniegto pasūtījumu katrā pasūtījuma iesniegšanas posmā.
5.5. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju uzskatāms
par noslēgtu ar brīdi, kad Pircējs, interneta veikalā ir izveidojis Preču
grozu, norādījis Pircēja vārdu, uzvārdu (latīņu burtiem) un piegādes adresi,
precīzu pasta indeksu, izvēlējies maksāšanas veidu un iepazinies ar šiem
Noteikumiem, nospiež taustiņu “Pasūtīt” un apmaksā pasūtījumu vai izvēlas
apmaksas veidu, kas norādīts Noteikumu 10.1. punkta a. apakšpunktā.
Neapmaksājot Pasūtījumu, līgums tiek uzskatīts par nenoslēgtu. Pārdevējam ir
tiesības sazināties ar Pircēju, izmantojot pasūtījumā norādīto tālruņa numuru
vai e-pasta adresi, pamatojoties uz noslēgto līgumu vai risinot radušās
neskaidrības saistībā ar līguma pildīšanu.
5.6. Kad Pircējs iesniedz pasūtījumu un apmaksā to
vai izvēlas Noteikumu 10.1. punkta a. apakšpunktā norādīto maksāšanas viedu –
tam tiek nosūtīts e-pasts, kas apstiprina pasūtījuma saņemšanu.
5.7. Sagatavojot pasūtījumu, Pārdevējs nosūta
Pircējam e-pastu, ar kuru informē, ka Preces ir izsūtītas Pircējam vai ir
sagatavotas saņemšanai veikalā (atkarībā no tā, kurš no Preču piegādes veidiem
būs izvēlēts).
5.8. Katrs starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais
līgums (pasūtījums) tiek reģistrēts un uzglabāts interneta veikala datu bāzē.
5.9. Slēdzot Līgumu, Pircējs piekrīt, ka pirkuma
brīdī uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts elektronisks PVN faktūrrēķins ar
pirkuma informāciju. Faktūrrēķins tiek sūtīts uz e-pastu darba dienās ne vēlāk
kā 6 (sešu) darba dienu laikā no brīža, kad Pircējs saņem Preces vai Pārdevējs
nodod Preces kurjeram (ja Preces Pircējam tiek piegādātas, izmantojot kurjera
pakalpojumus). PVN faktūrrēķins tiek izrakstīts ar Preču nodošanas kurjeram vai
Preču saņemšanas/nodošanas (atkarībā no tā, kurš no Preču piegādes veidiem tika
izvēlēts un kurš no Pārdevēja piegādātājiem konkrētajā gadījumā piegādā Preces)
dienas datumu.
5.10. Gadījumā, ja Pārdevējam nav iespējas pārdot
Preci, piemēram, tāpēc, ka Preces nav noliktavā, jo Prece vairs netiek
tirgota, vai kļūdas dēļ, kas ir saistīta ar interneta veikalā norādīto cenu, kā
tas ir norādīts šo Noteikumu 9.5. punktā, Pārdevējs par to informē Pircēju
e-pastā vai ar citu līdzekļu (pa telefonu vai ar SMS) palīdzību un pasūtījums
tiks atcelts. Gadījumā, ja Pircējs jau būs samaksājis par Preci, Pārdevējs
atmaksās samaksātās summas 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā.
6. Tiesības grozīt noteikumus
6.1. Pārdevējs patur tiesības grozīt šos
Noteikumus, tajā skaitā, bet ne tikai, saistībā ar:
- apmaksas noteikumu grozījumiem;
- piemērojamo tiesību aktu grozījumiem.
6.2. Katru reizi, pasūtot Preces, Līguma
starp Pārdevēju un Pircēju slēgšanas nolūkā, būs spēkā tā Noteikumu redakcija,
kas būs spēkā uz Līguma slēgšanas dienu.
6.3. Katru reizi grozot Noteikumus,
pamatojoties uz šo Noteikumu 6. punktu, Pārdevējs informēs Pircēju un paziņos
par to, norādot, ka tika grozīti Noteikumi, un to grozīšanas datums tiks
norādīts šo Noteikumu 1.4. punktā.
7. Preču atgriešana un vienpusēja atkāpšanās
no Līguma patērētājam izmantojot atteikuma tiesības
7.1. Pircējam, kas ir patērētājs (fiziska
persona), ir tiesības izmantot atteikuma tiesības, nenorādot iemeslu, un
atgriezt saņemtās Preces – šo Noteikumu 7.3. punktā norādītajā laika periodā.
Šis noteikumus nozīmē, ka minētajā laika periodā pārdomājot vai citu iemeslu
dēļ nolemjot atteikties no Preces, Pircējam ir tiesības paziņot Pārdevējam par
savu lūgumu atgriezt preces Pārdevējam un saņemt samaksāto naudu. Preces
atgriešanas izdevumi ir jāsedz Pircējam.
7.2. Pircējs (patērētājs) nevar izmantot atteikuma
tiesības Ministru kabineta noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”
22.punktā noteiktajos gadījumos, tai skaitā, bet ne tikai, ja:
- Prece tiek izgatavota pēc Pircēja
norādījumiem vai Prece ir nepārprotami personalizēta (pielāgota Pircēja
personīgajām vajadzībām);
- Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas
derīguma termiņš;
- Pircējs ir atvēris iepakojumu Precei, kuru
veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
- Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir
neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
7.3. Pircēja tiesības 14 dienu laikā
vienpusēji atkāpties no Līguma, atgriezt Preces Pārdevējam un saņemt naudu,
izmantojot atteikuma tiesības, tiek piemērotas tikai patērētājiem (fiziskām
personām) un rodas ar Līguma noslēgšanas dienu, kā tas ir definēts Noteikumu 5.
punktā. Atsevišķos Pārdevēja norādītajos gadījumos kvalitatīvas Preces var tikt
atgrieztas arī ilgākā termiņā. 14 dienu termiņu skaita šādi:
- Līgumam – no dienas, kad Pircējs vai trešā
persona, kas nav pārvadātājs (kurjers) un kuru norādījis Pircējs, ir
saņēmis Preci;
- Ja Pircējs vienā pasūtījumā ir pasūtījis
vairākas Preces, kuras piegādā atsevišķi, – no dienas, kad Pircējs vai
trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmusi
pēdējo Preci;
- Ja tiek piegādāta Prece, kas sastāv no
vairākām partijām vai daļām, – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona,
kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmusi Preces pēdējo
partiju vai daļu;
- Līgumiem par regulāru Preču piegādi – no
dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru
norādījis Pircējs, ir saņēmusi pirmo preci.
7.4. Pircējam, kurš vēlas atgriezt Preces un
atkāpties no Līguma, ir pienākums nosūtīt Pārdevējam aizpildītu lūgumu brīvā
formā, kurā būtu izklāstīts lēmums par atteikšanos no Līguma. Saņemot Pircēja
paziņojumu, Pārdevējs nekavējoties nosūta apstiprinājumu par paziņojuma
saņemšanu.
7.5. Preces tiek apmainītas un/vai atgrieztas
klientu apkalpošanas centros, ņemot vērā sadaļā “Atgriešana un garantija“ paredzētos izņēmumus.
7.6. Pircējs nekavējoties un jebkurā gadījumā ne
vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no paziņojuma Pārdevējam par savu lēmumu
par Preces atgriešanu (vai atkāpšanos no Līguma) iesniegšanas dienas atgriež
vai nodod Preces Pārdevējam vai personai, kuru Pārdevējs ir pilnvarojis pieņemt
Preces. Termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja Pircējs Preces nosūta pirms 14
(četrpadsmit) dienu termiņa beigām.
7.7. Tiesības atgriezt Preces Pircējs var izmantot
tikai tādā gadījumā, ja netika nokavēts Preces atgriešanai noteiktais termiņš,
kas norādīts Noteikumu 7.3. punktā, unja Preci būs iespējams atgriezt sākotnējā
stāvoklī un pārdot par pilnu vai samazinātu cenu.
7.8. Pircējam, kurš atgrieza Preces, tiek atgriezta
visa par Preci samaksātā nauda, ieskaitot piegādes izdevumus. Saņemot Preces un
izvērtējot to kvalitāti, Pārdevējs atgriež naudu par Precēm ne vēlāk kā 14
(četrpadsmit) dienu laikā, ņemot vērā šo Noteikumu 7.13. punkta noteikumus.
Aktuālie piegādes un apkalpošanas pakalpojumu tarifi ir sniegti sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“. Ja tiek
atgriezta tikai daļa Preču, piegādes izdevumi tiek atmaksāti tikai tādā
gadījumā, ja pārējām tā paša pasūtījuma Precēm, pērkot tās atsevišķi, tiktu
piemērots zemāks tarifs, nekā tarifs, kas piemērots pērkot Preces kopā ar
Precēm, kas tiek atgrieztas, un tikai tādā apmērā, kas ir vienāds ar norādīto
tarifu starpību. Gadījumā, ja Preces tiek atgrieztas tās neatbilstošas
kvalitātes dēļ, tiek piemēroti šo Noteikumu 7.12. punktā norādītie noteikumi.
7.9. Pircējs atbild par Preces vērtības
samazināšanos (tajā skaitā, bet ne tikai, šo Noteikumu 7.10. punktā norādītajos
gadījumos), kas radās tādu darbību dēļ, kas nav nepieciešamas, lai konstatētu
Preces veidu, īpašības un darbību , t. i., Pārdevējam ir tiesības vienpusēji
samazināt Pircējam atgriežamās summas lielumu, proporcionāli šim Preces
vērtības samazinājumam.
7.10. Atgriežamai Precei jābūt nesabojātai,
nezaudējušai preču izskatu (nesabojātas etiķetes, aizsargplēves u. tml.), kā
arī tā nedrīkst būt lietota. Visām atgriežamajām Precēm jābūt ar autentiskām
etiķetēm, aizsargmaisiņiem un ar tādiem pašiem piederumiem, ar kādiem tās tika
pārdotas. Atgriežamajām Precēm jābūt kārtīgā oriģinālā iepakojumā (ar
instrukciju un garantijas talonu, ja tie tika piegādāti ar Preci) tādā pašā
sastāvā, kādā Pircējs to bija iegādājies. Kopā jāatgriež arī par Precēm
saņemtās dāvanas.
7.11. Atgriežot Preci ir jāiesniedz PVN
faktūrrēķins (tā numurs) un jānorāda pasūtījuma numurs.
7.12. Ja Pircējs atgriež Preces to neatbilstošas
kvalitātes dēļ, Pārdevējs apņemas pilnībā atgriezt Pircējam par neatbilstošo
Preci samaksāto cenu un atlīdzināt piegādes un atgriešanas izdevumus. Ja tiek
atgriezta tikai daļa Preču, piegādes izdevumi tiek atmaksāti tikai tādā
gadījumā, ja pārējām tā paša pasūtījuma Precēm, pērkot tās atsevišķi, tiktu
piemērots zemāks tarifs, nekā tarifs, kas piemērots, pērkot Preces kopā ar
atgriežamajām Precēm, un tikai tādā apmērā, kas ir vienāds ar norādīto tarifu
starpību. Ja tika izvēlēts cits Preces atgriešanas veids, kas atšķiras no
Pārdevēja piedāvātā, kā rezultātā radās neproporcionāli un lielāki izdevumi,
Pārdevējam nav pienākums segt šādus preču atgriešanas izdevumus.
7.13. Parastā kārtībā Pārdevējs pārskaita
atmaksājamās summas uz Pircēja norādīto bankas kontu jebkurā Latvijas Republikā
strādājošā bankā.
7.14. Pārdevējam ir tiesības neatmaksāt Pircēja
samaksātās summas tik ilgi, kamēr Preces netiek atgrieztas Pārdevējam un netiek
pārbaudīta to atbilstība Noteikumu 7.9. un 7.10. punktiem.
7.15. Pircējam ir tiesības atkāpties no Līguma
pirms īpašumtiesību uz Precēm pāriešanas Pircējam, t. i., līdz brīdim, kad
Pircējs saņem Preces.
7.16. Gadījumā, ja Preces tika piegādātas Pircējam
pēc atkāpšanas no Līguma:
- Pircējam ir pienākums nekavējoties atgriezt
Preces Pārdevējam;
- Izņemot gadījumus, kas ir saistīti ar
neatbilstošu Preci, kā tas ir paredzēts Noteikumu 7.12. punktā, Pircējs
būs atbildīgs par Preču atgriešanas Pārdevējam izdevumu segšanu;
- Pircējam ir pienākums pienācīgi rūpēties
par Preču saglabāšanu līdz to atgriešanai Pārdevējam;
- Preces cena un piegādes izdevumi Pircējam
kompensējami saskaņā ar 7.8. punktu.
7.17. Pircējam visos gadījumos ir tiesības,
kas izriet no neatbilstošas Preces pārdošanas, kuras paredz Latvijas Republikas
tiesību akti. Atgriešanas noteikumi, kas norādīti šajā 7. vai citos Noteikumu
punktos neietekmē šo tiesību pastāvēšanu.
8. Piegāde
Piegāde uz mājām
8.1. Pircējam izvēloties, Preces piegādā transporta
uzņēmums uz Pircēja rēķina. Atsevišķos Pārdevēja norādītajos gadījumos Preces
tiek piegādātas uz Pārdevēja rēķina.
8.2. Pircējs, pasūtījuma brīdī izvēloties
Preču piegādes uz mājām pakalpojumu, apņemas norādīt precīzu Preču piegādes
vietu. Precīza piegādes cena ir atkarīga no pasūtamo Preču svara un cenas.
Aktuālie piegādes izcenojumi ir sniegti sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“.
8.3. Preču izkraušanas un uznešanas pakalpojumi
jāpasūta atsevišķi pirms apmaksas par Precēm. Preces izkraušanas un uznešanas
pakalpojumu apmaksā Pircējs. Atsevišķi Pārdevēja norādītajos gadījumos Preces
izkraušanas un uznešanas pakalpojumus apmaksā Pārdevējs. Aktuālie izkraušanas
un uznešanas pakalpojumu izcenojumi sniegti sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“.
8.4. Pircēja pasūtījums tiek izpildīts pirms
plānotās piegādes dienas, kas norādīta 5.7. punktā norādītajā paziņojumā par
izsūtīšanu, izņemot gadījumus, ja iestājas notikumi, ko Pārdevējs nekontrolē
(kā definēts šo Noteikumu 16. punktā).
8.5. Parasti Preces tiek piegādātas uz Pircēja
norādīto adresi sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“ norādītajos termiņos. Pircējs vienmēr tiek informēts par
paredzēto Preces piegādes termiņu pa e-pastu.
8.6. Ja Pircējs, pirms pasūtījuma veikšanas,
izvēlas pakapojumu "Ekspress piegāde", bet prece netiek piegādāta
norādītajā laikā, Pircējam ir tiesības saņemt atpakaļ naudu par apmaksāto
"Ekspress piegādes" pakalpojumu.
8.7. Pasūtot vairāk nekā vienu Preci, tās var tikt
piegādātas dažādos laikos, jo tiek pārvadātas no dažādām noliktavām. Par to
papildu transporta maksa netiek iekasēta.
8.8. Īpašumtiesības uz Preci pāriet Pircējam ar to
brīdi, kad kurjers nodod Preces Pircējam. Preču nejaušas bojāejas vai
sabojāšanās risks pāriet Pircējam, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav
pārvadātājs (kurjers) un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmis Preces. Ja Preces
pārvadātāju izvēlas pats Pircējs, un Pārdevējs nepiedāvāja šādu piegādes
iespēju, šajā daļā norādītais risks pāriet Pircējam ar brīdi, kad Prece tiek
nodota pārvadātājam.
8.9. Sūtījuma piegādes brīdī Pircējam vai trešajai
personai, kuru norādījis Pircējs, ir pienākums kopā ar transporta uzņēmuma
pārstāvi pārbaudīt sūtījuma iepakojuma stāvokli, ņemot vērā Kurjeru
pakalpojumus sniedzošas (-o) organizācijas (-u) noteikumus, kas norādīti sadaļā
“Atgriešana un garantija“.
8.10. Konstatējot sūtījuma iepakojuma bojājumu,
Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, ir tiesības sūtījumu
nepieņemt. Šādā gadījumā kurjeru pakalpojumus sniedzošās organizācijas
pārstāvis kopā ar Pircēju vai trešo personu, kuru norādījis Pircējs, aizpilda
speciālu sūtījuma pārbaudes aktu, ko iesniedz kurjeru pakalpojumus sniedzošās
organizācijas pārstāvis, kurā norāda konstatētos bojājumus.
8.11. Pircējam vai trešajai personai, kuru
norādījis Pircējs, pieņemot sūtījumu un parakstoties kurjeru pakalpojumus
sniedzošās organizācijas pārstāvja iesniegtajā datu uzkrāšanas ierīcē vai uz
papīra piegādes apliecinājuma bez piezīmēm, tiek pieņemts, ka Preces ir
piegādātas nebojātā sūtījuma iepakojumā, papildu pakalpojumi, kas norādīti datu
uzkrāšanas ierīcē vai papīra piegādes apliecinājumā, ir pienācīgi sniegti, ja
nav norādīts pretējais.
8.12. Piegādājot un nododot Preces Pircēja
norādītajā adresē, tiek pieņemts, ka Preces Pircējam ir nodotas, neņemot vērā
to, vai Preces faktiski pieņem Pircējs, vai jebkura trešā persona, kas pieņēma
Preces norādītajā adresē. Ja plānotajā Preču piegādes dienā Preces netiek
piegādātas, Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc plānotās
Preču piegādes dienas, par to informē Pārdevēju.
8.13. Ja Preces pieņems ne Pircējs, Pircējam ir
pienākums norādīt Preces pieņemošās personas datus, aizpildot pasūtījuma
piegādes informāciju.
8.14.Pieņemot Preces, jāuzrāda derīgs personu
apliecinošs dokuments, lai pienācīgi tiktu identificēts Pircējs. Ja Pircējs
pats nevar pieņemt Preces, bet Preces piegādātas uz Pircēja norādīto adresi,
Pircējam nav tiesību izteikt Pārdevējam pretenzijas par Preču piegādi
neatbilstošai personai.
8.15. Pircējam ir pienākums 14 (četrpadsmit) dienu
laikā no Preču piegādes brīža pārbaudīt Preču iepakojumus, daudzumu, kvalitāti,
sortimentu, piederumus un komplektāciju. Ja Pircējs norādītajā termiņā
neizpilda šo pienākumu un neiesniedz Pārdevējam pretenziju, tiek pieņemts, ka
Preču iepakojums ir pienācīgā stāvoklī, bet daudzums, kvalitāte, sortiments,
piederumi un komplektācija atbilst Līguma nosacījumiem.
Preču saņemšana klientu apkalpošanas centrā
8.16. Pēc Pircēja izvēles, izņemot gadījumus, kas
paredzēti sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“, interneta veikalā pasūtītās Preces var bez maksas saņemt
klientu apkalpošanas centros.
8.17. Pēc tam, kad Pārdevējs ir sagatavojis Preces
saņemšanai, Pircējs tiek informēts pa e-pastu vai ar citu saziņas līdzekļu
(telefoniski vai SMS) palīdzību par to, ka Preces ir sagatavotas saņemšanai.
8.18. Parasti Preču sagatavošanas saņemšanai
termiņi sniegti sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“ norādītajos termiņos.
8.19. Pasūtītās Preces jāizņem ne vēlāk kā 3 (trīs)
kalendāro dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs informēja Pircēju pa e-pastu vai
ar citu saziņas līdzekļu (telefoniski vai SMS) palīdzību par iespējamo Preču
saņemšanu. Pasūtījums tiek atcelts, ja preces netiek izņemtas norādītajā
termiņā.
8.20. Īpašumtiesības uz Preci, saņemot to klientu
apkalpošanas centrā, pāriet Pircējam ar to brīdi, kad Pārdevējs nodod Preces
Pircējam.
8.21. Saņemot Preces veikalā, Pircējam ir
pienākums:
- norādīt pasūtījuma numuru;
- uzrādīt derīgu personu apliecinošu
dokumentu.
8.22. Paņemt Preces var tikai pats Pircējs. Ja
Preces paņems cita persona, pasūtot Preces, tai jābūt norādītai kā Preču
saņēmējam. Ja Pircējs ir juridiska persona, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt
pilnvaru Preču saņemšanai.
8.23. Preču saņemšanas brīdī Pircējam vai trešajai
personai, kuru norādījis Pircējs, ir pienākums pārbaudīt Preču iepakojumu,
daudzumu, kvalitāti, sortimentu, piederumus un komplektāciju:
- konstatējot Preču iepakojuma bojājumu,
Preču daudzuma, kvalitātes, sortimenta, piederumu un komplektācijas
neatbilstību (-as), Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis
Pircējs, ir tiesības Preces nepieņemt;
- pircējam vai trešajai personai, kuru
norādījis Pircējs, pieņemot Preces, tiek pieņemts, ka Preces nodotas
kārtīgā iepakojumā, Preču daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi un
komplektācija atbilst Līguma nosacījumiem.
8.24. Papildinformācija, kas ir saistīta ar Preču
piegādi, sniegta sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“.
9. Preču cena un piegādes izdevumi
9.1. Preču cenas būs tādas, kādas ir norādītas
interneta veikalā. Pārdevējs dara visu saprātīgi iespējamo, lai nodrošinātu, ka
Preču cenas brīdī, kad Pircējs iesniedz pasūtījumu, ir pareizas. Ja Pārdevējs
pamana, ka Preču cenās ir neprecizitātes, tiek piemērots šo Noteikumu 9.5.
punkts.
9.2. Preču cenas var mainīties, taču šādām izmaiņām
nebūs ietekmes uz jau noslēgtajiem Līgumiem.
9.3. Preču cenas tiek norādītas, ieskaitot PVN
(tur, kur tas tiek piemērots) tādā apmērā, kāds tiek piemērots konkrētajā laikā
Latvijas Republikā. Gadījumā, ja PVN likme mainītos laika periodā no pasūtījuma
dienas līdz piegādes dienai, cena var mainīties, ņemot vērā PVN apmēra
izmaiņas, izņemot gadījumus, ja Pircējs par Precēm pilnībā norēķinājās pirms
PVN likmes grozījumu spēkā stāšanās. Pārdevējs par šādām cenas izmaiņām
rakstiski informē Pircēju un nodrošina iespēju Pircējam iegādāties Preci par
cenu, kas ir koriģēta, ņemot vērā grozīto PVN likmi vai atsaukt pasūtījumu.
Pasūtījums netiek pildīts tik ilgi, kamēr netiek saņemta Pircēja atbilde.
Gadījumā, ja ar Pircēju neizdodas sazināties, izmantojot tā norādītos
kontaktus, tiek pieņemts, ka pasūtījums ir atsaukts un Pircējs par to tiek
informēts rakstiski.
9.4. Preču cenas neietver pasūtījuma sagatavošanas,
piegādes un preču uznešanas izdevumus. Piegādes izdevumu izcenojums, kas ir
norādīts interneta veikalā, var mainīties. Aktuālie piegādes izcenojumi ir
sniegti sadaļā pirms pirkuma pastiprinājuma.
9.5. Ņemot vērā to, ka Pārdevēja interneta veikalā
tiek piedāvāts ļoti plašs Preču sortiments, neskatoties uz visiem Pārdevēja
saprātīgiem centieniem, nevar izslēgt gadījumu, ka Preces cena var būt norādīta
nepareizi no Pārdevēja neatkarīgas tehniskās kļūdas dēļ. Gadījumā, ja Pārdevējs
konstatē, ka Preču cena ir norādīta nepareizi, Pārdevējs par to informē Pircēju
pa e-pastu vai ar citu saziņas līdzekļu (telefoniski vai SMS) palīdzību un
atceļ pasūtījumu. Pircējam, ja tas vēlas iegādāties to pašu Preci par jauno
pareizi norādīto cenu, tā ir jāpasūta no jauna.
10. Apmaksa
10.1. Par Precēm Pircējs var norēķināties:
a)
ar bankas pārskaitījumu uz Pārdevēja kontu, kas norādīts PVN priekšapmaksas
faktūrrēķinā;
b)
maksājuma (kredīta vai debeta) karti;
10.2. Juridiskām personām ieteicams rīkojuma
informācijā norādīt uzņēmuma reģistrācijas numuru ātrākai maksājuma
identifikācijai. Šādā veidā pasūtījums sistēmā tiks ātrāk apstiprināts un tiks
uzsākta ātrāka tā izpilde.
10.3. Ja Pircējs izvēlas 10.1. b. punktā norādīto
norēķināšanās veidu, Pircējam ir pienākums apstiprināt maksājuma rīkojumu
Pircēja bankā ne vēlāk kā 24 (divdesmit četru) stundu laikā no taustiņa
“Pasūtīt” nospiešanas. Norādītajā termiņā neapstiprinot maksājuma rīkojumu,
Pārdevējam ir tiesības uzskatīt, ka Pircējs atteicās no līguma slēgšanas, un
anulēt pasūtījumu.
10.4. Pircēja izvēlētās Preces tiek rezervētas
Pārdevēja sistēmā un Pārdevējs sāk pildīt pasūtījumu:
a) kad Pārdevējs saņem paziņojumu no Pircēja bankas
par veikto maksājumu par izvēlētajām precēm – 10.1. a. un b. punkta gadījumā.
10.5. Interneta veikals “Tax Free” pakalpojumus
nenodrošina.
11. Pircēja pienākumi
11.1. Pircējs apņemas pirkuma formā sniegt tikai
pareizu un pilnīgu informāciju. Mainoties reģistrācijas formā norādītajai
informācijai, Pircējam ir pienākums nekavējoties to atjaunot.
11.2. Pircējs apņemas godīgi un pareizi izmantot
interneta veikalu, nekaitēt tā darbam vai stabilai darbībai. Ja Pircējs
neievēro šo saistību, Pārdevējam ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma
ierobežot, apstādināt (izbeigt) Pircēja iespēju izmantot interneta veikalu un
Pārdevējs neatbild ne par kādiem ar to saistītiem Pircēja zaudējumiem.
11.3. Pircējam ir pienākums samaksāt par
pasūtītajām Precēm un pieņemt tās šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.
11.4. Neskatoties uz pienākumiem, kas paredzēti
citos Noteikumu punktos, Pircējs apņemas pirms Preces lietošanas sākuma (tajā
skaitā arī pirms tās salikšanas kopā, montāžas u. tml.) apskatīt Preci un
pārliecināties, ka saņemtā Prece ir tā, kuru Pircējs pasūtīja.
11.5. Pircējam ir pienākums ievērot citas šajos
Noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos paredzētās prasības.
12. Ražotāja garantija
12.1. Dažām Pārdevēja pārdodamajām Precēm tiek
nodrošināta ražotāja garantija. Informācija par garantiju un piemērojamiem
nosacījumiem ir norādīti ražotāja garantijā, kas iesniegta ar Precēm.
12.2. Ražotāja garantija papildina Pircēja
tiesības, kas ir saistītas ar nekvalitatīvām Precēm.
13. Pārdevēja pienākumi
13.1. Pārdevējs apņemas:
a) veltīt visas pūles, nodrošinot apstākļus, lai
Pircējs varētu pienācīgi izmantot interneta veikala sniegtos pakalpojumus;
b) cienīt Pircēja privātumu, Pircēja personas datus
apstrādāt tikai Noteikumos, Privātuma politikas un Latvijas Republikas tiesību
aktos noteiktajā kārtībā.
13.2. Pārdevējs apņemas ievērot visas šajos
Noteikumos norādītās prasības.
14. Preces kvalitāte
14.1. Pārdevējs garantē Preču kvalitāti (likumiskā
kvalitātes garantija). Pārdevējs dažādiem Preču veidiem piešķir noteiktā laikā
periodā spēkā esošu kvalitātes garantiju, kuras konkrēts termiņš un citi
nosacījumi ir norādīti dokumentos, kas tiek iesniegti kopā ar Preci.
14.2. Preču trūkumi tiek novērsti, kā arī
neatbilstošas Preces tiek aizstātas vai atgrieztas, pamatojoties uz šajos
Noteikumos nostiprināto kārtību un ņemot vērā piemērojamo Latvijas Republikas
tiesību aktu prasības.
14.3. Pircējs, kurš vēlas iesniegt sūdzību par
nekvalitatīvām vai nepilnīgas komplektācijas Precēm, to izdarīt var klientu
apkalpošanas centrā vai pa e-pastu info@chemify.com.
14.4. Iesniedzot sūdzību, Pircējam ir jāpievieno
Preces iegādes PVN faktūrrēķins (tā numurs) un jānorāda šāda informācija:
- Preces pasūtījuma numurs;
- Jānorāda Preces defekts, bojājuma pazīmes
vai trūkstošā daļa;
- Jāiesniedz citi pierādījumi, piemēram,
Preces fotogrāfija, nekvalitatīvās vietas fotogrāfija (ja tas ir mehānisks
bojājums un to ir iespējams nofotografēt), Preces iepakojuma fotogrāfija
u. c.
14.5. Iesniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda
viens no veidiem, kādā Pircējs vēlas, lai pretenzija tiktu atrisināta:
- Pārdevējam bez atlīdzības saprātīgā termiņā
novēršot Preces neatbilstību - trūkumus, ja trūkumus iespējams novērst;
- Attiecīgi samazināt pirkuma cenu;
- Aizstāt Preci ar analoģisku atbilstošas
kvalitātes Preci, izņemot gadījumus, ja trūkumi ir nelieli vai tie radās
Pircēja vainas dēļ;
- Atcelt Līgumu un atmaksāt Pircējam par
Preci samaksāto naudas summu, ja neatbilstošas kvalitātes Preces pārdošana
ir būtisks pasūtījuma pārkāpums.
14.6. Izskatot pretenziju, atbilde tiek sniegta 14
(četrpadsmit) dienu laikā.
14.7. Par garantijas apkopes jautājumiem Pircējs
var interesēties arī pa tālruni +371 28001121 vai uzdodot jautājumus, rakstot
uz e-pastu: info@chemify.com.
15. Atbildība
15.1. Pircējs atbild par darbībām, kas veiktas,
izmantojot interneta veikalu, tajā skaitā, bet ne tikai, par pirkuma formā
sniegto datu pareizību. Pircējs uzņemas atbildību par sekām, kas radās
reģistrācijas formā sniegto datu kļūdu vai neprecizitātes dēļ.
15.2. Aizpildot pirkuma formu interneta veikalā,
Pircējs atbild par savu pieslēgšanās datu uzglabāšanu un (vai) nodošanu
trešajām personām. Ja interneta veikalā sniedzamos pakalpojumus izmanto trešās
personas, pieslēgušās interneta veikalam, izmantojot Pircēja pieslēgšanās datus,
Pārdevējs šādu personu uzskata par Pircēju un Pircējs atbild par visām šādas
trešās personas darbībām, kas veiktas interneta veikalā.
15.3. Pārdevējs, ciktāl tas nav pretrunā ar
piemērojamiem tiesību aktiem, tiek atbrīvots no jebkādas atbildības tajos gadījumos,
kad zaudējumi rodas tāpēc, ka Pircējs, neņemot vērā Pārdevēja rekomendācijas un
savas saistības, neiepazinās ar šiem Noteikumiem, šo Privātuma politiku un
citiem Noteikumos norādītajiem dokumentiem, lai gan šāda iespēja tam tika
nodrošināta.
15.4. Pircējam ir pienākums nodrošināt savu
pieslēgšanos interneta veikalam datu drošu uzglabāšanu un tos neatklāt, kā arī
nodrošināt, ka dati ir zināmi tikai pašam un datus izmanto tikai pats Pircējs,
kā arī nenodot un arī citos veidos neradīt iespēju citām personām ar šiem
datiem iepazīties vai tos izmantot. Ja rodas aizdomas, ka pieslēgšanās datus
varēja uzzināt cita persona, nekavējoties jāpaziņo par to Pārdevējam, kā arī
nekavējoties jāinformē Pārdevējs par pieslēgšanās interneta veikalam datu
pārkāpumu vai izpaušanu. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja
atpazīšanas kodu, uzskatāmas par Pircēja veiktām, un Pircējs uzņemas pilnu
atbildību par šādu darbību sekām.
15.5. Par Līguma, kas noslēgts izmantojot interneta
veikalu, pārkāpumu puses atbild Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā
kārtībā.
15.6. Gadījumā, ja Pārdevējs pārkāpj šo Noteikumu
nosacījumus, tas ir atbildīgs par Pircējam radušos kaitējumu vai zaudējumiem,
kas radās, kā šo Noteikumu pārkāpuma paredzamās sekas. Kaitējums vai zaudējumi
tiek uzskatīti par paredzamiem, ja tie ir acīmredzami Pārdevēja pārkāpuma sekas
vai, ja šādu kaitējumu vai zaudējumus Pārdevējs un Pircējs apzinājās Līguma
slēgšanas brīdī.
15.7. Pārdevējs piegādā Preces tikai
mājsaimniecības vajadzībām un personīgai lietošanai. Pircējs apņemas neizmantot
pārdodamās Preces komerciālos, uzņēmējdarbības vai tālākpārdošanas nolūkos, un
Pārdevējs nebūs atbildīgs par jebkādu Pircēja negūto peļņu, uzņēmējdarbības
zaudējumiem, darbības traucējumiem vai zaudējumiem saistībā ar zaudētām
uzņēmējdarbības iespējām.
15.8. Pārdevējs neatbild par citu uzņēmumu vietnēs
sniegto informāciju, pat ja Pircēji nokļūst šajās vietnēs, izmantojot Pārdevēja
interneta veikalā esošo norādi.
16. Notikumi ārpus Pārdevēja kontroles
16.1. Pārdevējs nebūs atbildīgs par Līguma vai
jebkādu saistību saskaņā ar Līgumu nepildīšanu vai izpildes kavēšanu, ja šāda
nepildīšana vai kavēšana radās saistībā ar notikumiem ārpus Pārdevēja
kontroles, kā tas ir definēts šo Noteikumu 16.2. punktā.
16.2. Notikums ārpus Pārdevēja kontroles nozīmē
jebkādas darbības vai notikumu, kuru Pārdevējs pamatoti nevar kontrolēt.
16.3. Gadījumā, ja notiek notikums ārpus Pārdevēja
kontroles, kas ietekmē pienācīgu Pārdevēja saistību izpildi saskaņā ar Līgumu:
- Pārdevējs nekavējoties informēs Pircēju; un
- Pārdevēja saistību, kas izriet no Līguma,
izpilde tiks apstādināta un saistību izpildes termiņš tiks pagarināts par
termiņu, kas vienāds ar notikuma ārpus Pārdevēja kontroles ilgumu. Ja
notikumi ārpus Pārdevēja kontroles ietekmē Preču piegādi Pircējam,
Pārdevējs saskaņos jaunu piegādes datumu pēc Pārdevēja notikumu ārpus
Pārdevēja kontroles beigām.
17. Informācijas sūtīšana
17.1. Noteikumos izmantotais jēdziens “rakstiski”
ietver arī e-pastus.
17.2. Pircējs, lai sazinātos ar Pārdevēju
rakstiski vai gadījumā, ja Noteikumos ir paredzēts Pircēja pienākums sazināties
ar Pārdevēju rakstiski, nosūta Pārdevējam e-pastu uz adresi info@kompozitmateriali.lv
vai parasto vēstuli adresētu SIA “Kompozitmateriali” uz adresi Bākas iela 19 -
30, Rīga, LV-1030, Latvija. Pārdevējs rakstiski informēs Pircēju par paziņojuma
saņemšanu (parasti ar e-pasta vēstuli). Atteikuma tiesību izmantošanas un atkāpšanās
no Līguma nolūkā Pircēja vēršanās pie Pārdevēja kārtība ir paredzēta šo
Noteikumu 7. punktā.
17.3. Pārdevējs visus paziņojumus Pircējam nosūta
uz Pircēja pirkuma formā norādīto e-pasta adresi.
18. Citi noteikumi
18.1. Jebkuram Līgumam, kas tiek slēgts starp
Pārdevēju un Pircēju, tiek piemēroti šie Noteikumi kopā ar dokumentiem, kas ir
skaidri norādīti Noteikumos. Jebkādas atkāpes no šiem Noteikumiem ir spēkā
tikai tādā gadījumā, ja tās ir noformētas ar rakstisku dokumentu.
18.2. Pircējam, ņemot vērā Latvijas Republikas
tiesību aktus, ir noteiktas tiesības, kas ir saistītas ar neatbilstošas
kvalitātes Precēm. Nekāds šo Noteikumu nosacījums nebūtu jāinterpretē kā tāds,
kas aprobežo vai ierobežo šādu tiesību izmantošanu.
18.3. Pārdevējam ir tiesības nodot savas tiesības
un pienākumus saskaņā ar Līgumu trešajai personai vai personām, taču šādu
tiesību un pienākumu nodošanai nebūs nekādas ietekmes uz Pircēja tiesībām un
Pārdevēja saistībām saskaņā ar šiem Noteikumiem. Šādas nodošanas gadījumā
Pārdevējs informēs Pircēju, sniedzot informāciju par nodošanu interneta
veikalā.
18.4. Pircējam nav tiesību nodot visas vai daļu
tiesību vai saistību, kas izriet no šiem Noteikumiem, trešajai personai vai
personām bez Pārdevēja rakstiskas piekrišanas.
18.5. Ja kādu no šiem Noteikumiem tiesa atzīst par
nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu, pārējie šo Noteikumu nosacījumi paliek
spēkā un piemērojami pilnā apmērā. Jebkurš šo Noteikumu nosacījums, kas atzīts
par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu tikai daļēji vai noteiktā apmērā,
paliks spēkā tādā apmērā, kādā tas netika atzīts par nelikumīgu, nederīgu vai
nepiemērojamu.
18.6. Ja šajos Noteikumos nav norādīts citādi,
jebkāda Pārdevēja kavēšanās, kas ir saistīta ar savu tiesību saskaņā ar šo
Līgumu izmantošanu, nenozīmē Pircēja atbrīvošanu no saistību izpildes vai
atteikšanos no šīm tiesībām, bet atsevišķa vai daļēja jebkuras saistības
izpilde vai jebkuras tiesības atsevišķa vai daļēja izmantošana nenozīmē, ka šīs
saistības nav jāpilda vai šīs tiesības nevar turpmāk izmantot.
18.7. Šiem Noteikumiem un attiecībām starp pusēm
saskaņā ar šiem Noteikumiem (tajā skaitā arī Līguma slēgšanas, spēkā esamības,
piemērošanas un izbeigšanas jautājumiem) piemērojami Latvijas Republikas
likumi, un tie skaidrojami, pamatojoties uz Latvijas Republikas likumiem.
18.8. Katrs strīds, nesaskaņa vai prasība, kas
izriet no šiem Noteikumiem vai ir saistīti ar šiem Noteikumiem, to pārkāpšanu,
izbeigšanu vai spēkā esamību, galīgi izšķirami Latvijas Republikas tiesību
aktos noteiktajā kārtībā.
18.9. Lūgumus vai sūdzības par Pārdevēja interneta
veikalā iegādāto Preci Pircējs var iesniegt elektroniskajā patērētāju strīdu
izšķiršanas platformā https://ec.europa.eu/odr/.
18.10. Patērētāju strīdus ārpus tiesas kārtībā izšķir Patērētāju ārpus tiesas strīdu risināšanas komisija, kas atrodas Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, Latvija, http://www.ptac.gov.lv/lv.